Pieslēgšanās

Sākumlapa

Konti un kartes

Maksājumi

Rēķinu samaksa

Maksājumu piemēri

Noguldījumi

Kredīti un līzings

Investīcijas

Apdrošināšana

Pensija

SMS banka

Dokumentu vēsture

Autorizācijai

Sarakste ar banku

Parametri

Droši pirkumi Internetā

Lietotāja identifikācija

Ja pieslēgšanās vārds un pastāvīgā parole ir ievadīta pareizi, internetbanka prasa ievadīt identifikācijas kodu, lai apstiprinātu jūsu identitāti.

Identifikācijas kods tiek sastādīts, izmantojot ierīci, kas tika izsniegta, noslēdzot līgumu par internetbankas pieslēgšanu.

Ja kods ievadīts pareizi, notiek pieslēgšanās internetbankai.

Ja ir notikuši vairāk nekā 5 neveiksmīgi pieslēgšanas mēģinājumi pēc kārtas (ievadīti 5 nepareizi identifikācijas kodi), pieeja internetbankai tiek bloķēta un turpmākā darbība ar internetbanku ir iespējama tikai, sazinoties ar internetbankas operatoru.

Šajā lapā tiek parādīta informācija par pēdējo sekmīgu, nesekmīgu un nepabeigtu pieslēgšanos internetbankai. Tiek parādīts pieslēgšanās mēģinājumu datums un laiks, kā arī resursdatora IP adrese.

Lietotājam pašam ir jāseko līdzi pieslēgšanās vēsturei - vai nav bijis neidentificēts pieslēgšanās mēģinājums (no nezināmas IP adreses datora). Zvaniet savam internetbankas operatoram, ja rodas aizdomas par neidentificētās pieslēgšanās mēģinājumu jūsu datiem, kā arī visos jautājumos, kas saistīti ar pieslēgšanos internetbankai, kā arī citu ar internetbanku saistītu tehnisku jautājumu risināšanai un priekšlikumu par internetbankas pakalpojumu uzlabošanu izteikšanai.

Dialoga loga apraksts. IDENTIFIKĀCIJAS KODA IEVADĪŠANA

Kodu kalkulators, GO 3

Identifikācijas kods (obligāts)
Ievadiet kodu kalkulatora ģenerētu identifikācijas kodu.

Kodu karte

Ievadiet pieczimju kodu ar numuru NN (obligāts)
Ievadiet kodu kartes kodu ar norādīto numuru.

Turpināt
Noklikšķinot uz pogas, ievadītais identifikācijas kods tiek pārbaudīts. Ja lietotāja identifikācija notikusi sekmīgi, jūs pieslēdzaties internetbankai. Ja pieeja tiek bloķēta, sazinieties ar internetbankas operatoru.